Δεν είμαι απ’ τα παιδιά, Γιώργος Τσαλίκης + Στίχοι

Posted: 28/07/2010 in Διάφορα
Tags: , , , , , , , ,

Ωραίο κομμάτι !!! Καιρό είχα να ακούσω κάτι από Τσαλίκη… και το συγκεκριμένο είναι πραγματικά πολύ καλό!
Ηχεία τέρμα και πάμεεεεεεεεε !!!

Στίχοι

Χτυπάει το τηλέφωνο και ξέρω ότι είσαι εσύ
δε θέλω να απαντήσω
ούτε να σου μιλήσω
αυτό το έργο μάτια μου το έχω ξαναδεί
τίποτα από σένα δε θέλω να κρατήσω

Τι άλλο θέλεις να μου πεις όλα μου τα πες
έχω χορτάσει απο ψεύτικες αγάπες
Μην ψάχνεις αφορμές για να ξαναγυρίσεις
δε θέλω ούτε να ξανα-τηλεφωνήσεις

Γιατί δεν είμαι απ’ τα παιδιά
που τα πετάνε στη φωτιά
κάτι γυναίκες που δεν έχουνε καρδιά

Χτυπάει το τηλέφωνο και ξέρω ότι είσαι εσύ
πως να στο εξηγήσω
δεν θέλω να γυρίσω
να ξέρεις ότι σε έχω βάλει στην αναμονή
το χρόνο σου μην χάνεις
δεν θα σου απαντήσω

Τι άλλο θέλεις να μου πεις όλα μου τα πες
έχω χορτάσει απο ψεύτικες αγάπες
Μην ψάχνεις αφορμές για να ξαναγυρίσεις
δεν θέλω ούτε να ξανα-τηλεφωνήσεις

Γιατί δεν είμαι απ’ τα παιδιά
που τα πετάνε στη φωτιά
κάτι γυναίκες που δεν έχουνε καρδιά

Leave a Reply

