Απόψε αιμορραγώ, Πλούταρχος + Στίχοι

Posted: 26/07/2010 in Τραγούδια
Tags: , , , , , , ,

“Φταίξαμε κι οι δύο
τον εαυτό μου όμως μισώ”

Δυο λέξεις φτάνουνε να χάσουμε αυτό
που με κόπο αποκτήσαμε
Σε μια δύσκολη στιγμή να γκρεμιστεί
αυτό που χτίσαμε
Δυο λέξεις φτάνουνε να σπάσουν τα δεσμά
κι οι όρκοι που δώσαμε
Ένας ανόητος μικρός εγωισμός
που τον πληρώσαμε

Μη με πληγώνεις
δεν το αξίζω
Μη με σκοτώνεις
τρέμω, δακρύζω
και πώς να ζήσω;

Κι απόψε αιμορραγώ
και σε χρειάζομαι για λίγο μείνε
σε παρακαλώ, σ’ αγάπησα σαν το Θεό
Κι απόψε αιμορραγώ στάσου, μη φεύγεις
δύναμή μου γίνε
φταίξαμε κι οι δύο
τον εαυτό μου όμως μισώ

Δυο λέξεις φτάνουν μια αγάπη δυνατή
σαν γυαλί να ραγίσουν
Και όταν θα φύγουν οι καλές οι εποχές
δυο ψυχές να χωρίσουν
Μη με πληγώνεις
δεν το αξίζω
Μην με σκοτώνεις,
τρέμω, δακρύζω
και πώς να ζήσω;

Κι απόψε αιμορραγώ
και σε χρειάζομαι για λίγο μείνε
σε παρακαλώ, σ’ αγάπησα σαν το Θεό
Κι απόψε αιμορραγώ στάσου, μη φεύγεις
δύναμή μου γίνε
φταίξαμε κι οι δύο
τον εαυτό μου όμως μισώ

Comments
  1. BeBeLiLlY says:

    exei fonara o an9rwpos……….etc sunexise gianni!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. ploytarxos(xrysa)gia mia zwh says:

    to afierwnw ston mixali moy!!!!😦

  3. Katerina georgiou says:

    Υπέροχο!για το αγόρι μου!!!

  4. Giwta says:

    Teleio!…afieromeno sto kalutero agori!!!…gianni…

  5. alex says:

    sto afierono nefelh!!!!!!!!!! giti se agapw

  6. aferomeno ot men za men

Leave a Reply

