“Κόβω φλέβες”, Κυριάκος Κυανός + Στίχοι

Posted: 19/07/2010 in Τραγούδια
Tags: , , , , , , ,

Ολοκαίνουργιο κομμάτι για τους βαριά ερωτοχτυπημένους!!! “Κόβω φλέβες” από τον Κυριάκο Κυανό.
Ωραίο τραγούδι αλλά εντάξει αυτός ο στίχος ρε παιδάκι μου… Αφού φλέβες δεν πρόκειται να κόψουμε για κανέναν/καμία. Όλα για την πάρτυ μας!!! :p

Στίχοι:

Τι άλλο να κάνω,
τα έκανα όλα
Τι άλλο να δώσω,
σου τα ‘δωσα όλα
Τι άλλο να ψάξω,
δεν έχει πιο πάνω
Για σένα καρδιά μου
αν θες να πεθάνω

“Κόβω φλέβες” και μ’ αρέσει
Αχ καρδιά μου που ‘χεις μπλέξει
“Κόβω φλέβες” και ας πονάω
Θεέ μου πόσο σ’ αγαπάω!!!!

Σ’ αγαπάω!!!

Τι άλλο να κάνω,
απόψε σε θέλω
Τι άλλο ρωτάω,
τα πάντα προσφέρω
Τι άλλο να νιώσω,
πιο τέρμα δεν πάει
Γυναίκες υπάρχουν
μα μια τα σπάει

“Κόβω φλέβες” και μ’ αρέσει
Αχ καρδιά μου που ‘χεις μπλέξει
“Κόβω φλέβες” και ας πονάω
Θεέ μου πόσο σ’ αγαπάω!!!!

Σ’ αγαπάω!!!

Comments
  1. Dimos says:

    Καλησπέρα..Eίμαι φοιτητης στην Καστορια και ασχολούμαι με την μουσική..Να ρωτήσω κάτι?..Μπορείτε να προωθήσετε καποιο κομματι μου μέσω της σελίδας σας αν σας δώσω και το απαραίτητο υλικό?

Leave a Reply

