Είμαστε ένα, Κιάμος + Στοίχοι

Posted: 19/07/2010 in Τραγούδια
Tags: , , , , , , , , , ,

Μ΄αρέσει που είναι μπιτάτο και κατόπιν ανεβαστικόοοο!!!

Στίχοι:

Για πρώτη φορά μου τρομάζω
αυτό που αισθάνομαι εγώ
μα τίποτα πια δεν αλλάζω
σε αγαπώ
Για πρώτη φορά δεν ακούω
αυτά που μου λέει η λογική
με μάτια κλειστά προχωράω
και όπου βγει

Ό,τι καλύτερο για μένα
αυτό που τώρα ζω μ’ εσένα
και μην ακούσεις πια κανένα
εμείς οι δυο είμαστε ένα
Ό,τι καλύτερο για μένα
τα μάτια σου τ’ αγαπημένα
και μην ακούσεις πια κανένα
εμείς οι δυο είμαστε ένα

Είμαστε ένα…

Αρχίζω λοιπόν να πιστεύω
μωρό μου πως ήταν γραφτό
να ζω, να σε ταξιδεύω, να ερωτευτώ
για πρώτη φορά δε ζηλεύω
ταινίες στο σινεμά
αγάπη μου τώρα νικάμε
πάμε ψηλά…

Ό,τι καλύτερο για μένα
αυτό που τώρα ζω μ’ εσένα
και μην ακούσεις πια κανένα
εμείς οι δυο είμαστε ένα
Ό,τι καλύτερο για μένα
τα μάτια σου τ’ αγαπημένα
και μην ακούσεις πια κανένα
εμείς οι δυο είμαστε ένα

Comments
  1. anastasia says:

    p+a

  2. zoe says:

    eiNai apO ta Pio teLia KoMaTiaaa…=D

  3. dina+bill says:

    eimaste ena!!!!!<3

Leave a Reply

