Σώσε με, Ήβη Αδάμου + Στίχοι

Posted: 18/07/2010 in Τραγούδια
Tags: , , , , , , , ,

Ok, πρέπει να το ομολογήσω. Αυτό το τραγούδι μου άρεσε από την πρώτη φορά που το άκουσα… Νομίζω αυτό είναι το στυλ της Ήβης και της ταιριάζει απόλυτα!

Στίχοι:

Είμαι πουθενά,
χάθηκα προτού σε βρω
Κύμα σ’ αμμουδιά
να με παίρνει στο βυθό
Κι ονειρεύομαι για μας
σαν τρελός να μ’ αγαπάς
Αυταπάτη είσαι πια
φωτιά που με καίει

Δωσ’ μου
ψίχουλα αγάπης
Δωσ’ μου
κάτι λίγο θα ‘χεις
Σώσε με, σώσε με
απ’ την καταστροφή

Δωσ’ μου
ό,τι περισσεύει
Σώμα μια ψυχή γυρεύει
Σώσε με, σώσε με
απ’ την καταστροφή

Λάθος είσαι εσύ
κάνε όμως το σωστό
Γίνε μια βροχή
η έρημος να πιει νερό
Κι ονειρεύομαι για μας
σαν τρελός να μ αγαπάς
Αυταπάτη είσαι πια,
φωτιά που με καίει

Δωσ’ μου
ψίχουλα αγάπης
Δωσ’ μου
κάτι λίγο θα ‘χεις
Σώσε με, σώσε με
απ’ την καταστροφή

Δωσ’ μου
ό,τι περισσεύει
Σώμα μια ψυχή γυρεύει
Σώσε με, σώσε με
απ’ την καταστροφή

Νιώσε με, ζήτα με, όνειρο κι άνεμος είσαι εσύ
μια πληγή στην καρδιά, αναμνήσεις να καούν τα παλιά
Προσευχές για να ΄ρθεις νύχτα να με βρεις
Νιώσε με, σώσε με, μη με πονάς

Δωσ’ μου ό,τι περισσεύει,
σώμα μια ψυχή γυρεύει …

Δωσ’ μου
ψίχουλα αγάπης
Δωσ’ μου
κάτι λίγο θα ‘χεις
Σώσε με, σώσε με
απ’ την καταστροφή

Δωσ’ μου
ό,τι περισσεύει
Σώμα μια ψυχή γυρεύει
Σώσε με, σώσε με
απ’ την καταστροφή

Να μου κρατάς το χέρι
για να ‘ρθει καλοκαίρι
πες πως μ αγαπάς
γίν’ η καταστροφή (x2)

Comments
  1. maria says:

    teleio!!!mpravo ivi!!!

  2. kwchuaaaa says:

    αυτο το τραγουδι ειναι απο τα αγαπημενα μου της ηβης…ειναι πολυ πανω στην φωνη της και το τραγουδα με πολυ ωραιο τροπο…<3 ελπιζω να βγαλει και αλλα τετοια τραγουδια…

Leave a Reply

