Αγάπη μου εσύ, Γιάννης Κότσιρας + Στίχοι

Posted: 18/07/2010 in Τραγούδια
Tags: , , , , , , ,

Τα λόγια είναι πιστεύω περιττά…

Στίχοι:

Ήθελες αμάξι των τριών
πήρες μια πόρσε κι ένα κόκκινο κραγιόν
Ήθελες διαμέρισμα μικρό
τώρα θέλεις μεζονέτες και βιζόν
Δεν ξέρεις τι θες

Ήσουνα ρεμπέτισσα και ροκ,
τώρα θέλεις σκύλους γιαλαντζί τουρκομπαρόκ
Ήσουνα στους δρόμους με πλακάτ
τώρα θέλεις προστασία από τα ΜΑΤ
Δεν ξέρεις τι θες

Αγάπη μου εσύ, αιώνια πληγή
εξίσωση απλή, μα δε λύνεσαι
Ελλάδα μου εσύ, αρχαία, τρελή
σε άδεια πηγή πέφτεις πνίγεσαι
Δεν ξέρεις τι θες

Ήσουνα σταυρός με μπλε κλωστή
τώρα είσαι στάμπα σε σημαία πλαστική
Ήθελες δυάρι και αγκαλιά
πήρες βίλα και βυζάκια πλαστικά
Δεν ξέρεις τι θες
Αγάπη μου εσύ
δεν ξέρεις τι θες

Αγάπη μου εσύ, αιώνια πληγή
εξίσωση απλή μα δε λύνεσαι
Ελλάδα μου εσύ, αρχαία, τρελή
σε άδεια πηγή πέφτεις πνίγεσαι (x2)

Δεν ξέρεις τι θες
πέφτεις πνίγεσαι
Δεν ξέρεις τι θες
αιώνια πληγή
Δεν ξέρεις τι θες
Ελλάδα μου εσύ
κι ανασταίνεσαι
στη δόξα τραβάς

Comments
  1. 9alaki says:

    EINAI TEEELEIOOO!!❤

Leave a Reply

