Βρες το νησί, Σταύρος Μιχαλακάκος +Στίχοι

Posted: 12/07/2010 in Τραγούδια
Tags: , ,

Παιδιά, δεν είναι πολύ αισιόδοξο όμορφο τραγουδάκι; “Στον κόσμο μου βρες το νησί” … ♥

Στίχοι:

Ναι, δεν τραβάει πια ο κόσμος,
δεν πηγαίνει μπροστά
μα προς τα πίσω
Πατάς το φρένο δυνατά
αλλά δεν πιάνει πια
γιατί δεν έχει αυτό που θες ο κόσμος
το ‘χω εγώ
εγώ…

Αγάπη μου βρες το νησί
μες στο μυαλό μου,
βρες το νησί
έχει ήλιο εκεί,
βρες στο νησί
το σ’ αγαπώ μου,
φως μου…
στον κόσμο μου βρες το νησί

Δεν αντέχεις λες αυτόν τον κύκλο
δέκα ώρες δουλειά
δουλειά και στο σπίτι
φωνές κανόνες αριθμοί πλανήτες
που γυρίζουν ξανά και ξανά
μα εγώ ξεφεύγω τελικά
εγώ…

Αγάπη μου βρες το νησί
μες στο μυαλό μου,
βρες το νησί
έχει ηλιο εκεί,
βρες στο νησί
το σ’ αγαπώ μου,
φως μου…
στον κόσμο μου βρες το νησί

Ναι! υπάρχει λοιπόν η ευτυχία
μα δεν είναι καρμπόν
για να την αντιγράψεις
πληγές και λύπες και αστραπές
και ό,τι σε θυμώνει ξανά και ξανά
καψ’ τα όλα στην καρδιά
και βγες…

Αγάπη μου βρες το νησί
μες στο μυαλό μου,
βρες το νησί
έχει ηλιο εκεί,
βρες στο νησί
το σ’ αγαπώ μου,
φως μου…
στον κόσμο μου βρες το νησί (x3)

Comments
  1. mirsini says:

    stavros for ever!!!vrec to nici mec to mialo muuuu!!!stavroo u are the best!

  2. _Eirhnh_ says:

    TeLeio0o0o 5oo0o0ong!!!😀 Love U 5tauRo0o0o!!!❤

  3. BeBeLiLlY says:

    Αγάπη μου βρες το νησί
    μες στο μυαλό μου,
    βρες το νησί
    έχει ηλιο εκεί,
    βρες στο νησί
    το σ’ αγαπώ μου,
    φως μου…
    στον κόσμο μου βρες το νησί……………..Agapame ayto to song!!!!!!!!!

Leave a Reply

