Το νέο hit του καλοκαιριού!!! Παραλία, μπυρίτσα και “άμα σ είχα κοντά μου”!!! Αυτά είναι!!! Βέβαια όσοι το έχουν κοντά τους το έτερόν τους ήμισυ τόσο το καλύτερο…
Πάντως αυτό το τραγούδι έχει κάποια στοιχεία reggae, πράγμα που το κάνει άκρως καλοκαιρινό, χορευτικό κλπ!!!

Στίχοι

Άμα σ’ είχα κοντά μου θα γέμιζε η αγκαλιά μου
και θα χτυπούσε πιο έντονα σ’ το λέω η καρδιά μου
η νύχτα θα ταν τίγκα αστέρια θα ‘σκαγε ο ουρανός
και δε θα ένιωθα όπως νιώθω τώρα τόσο κενός

Αμα σ’ είχα κοντά μου θα ‘χε κραυγές η νυχτιά μου
γιατί στη θάλασσά σου μέσα θα ‘σβηνε η φωτιά μου
τι και αν θα ‘γερνε ο κόσμος και γέμιζε παγίδες
πλάι σου θα ‘βρισκα της σωτηρίας μου τις σανίδες

Άμα σ’ είχα κοντά μου εσένα…

Μα δε σε έχω κοίτα με θλίβομαι
σε μια κουταλιά μέσα πνίγομαι
σε λάθος αγάπες αφήνομαι
και στον κόσμο μου ύστερα κλείνομαι (x2)

Άμα σ’ είχα κοντά μου θα ‘ταν όλα δικά μου
θα ‘χα και άνθρωπο επιτέλους για να λέω τα μυστικά μου
ο καθρέφτης τα ακούει σε αυτόν τα λέω όλα
μέχρι και αυτός μου λέει “εεε μαλάκα ξεκόλλα”
δες που μου βγάζει γλώσσα

Άμα σ’ είχα κοντά μου
δε θα ψαχνα κάθε βράδυ στα μπαρ τη σκιά μου
θα είχα ύπνο τα βράδια απ’ τα δικά σου τα χάδια
και δε θα με έβλεπαν ποτέ οι καπνοί και τα σκοτάδια

Άμα σ’ είχα κοντά μου εσένα…

Μα δε σε έχω κοίτα με θλίβομαι
σε μια κουταλιά μέσα πνίγομαι
σε λάθος αγάπες αφήνομαι
και στον κόσμο μου ύστερα κλείνομαι

Comments
  1. Roman says:

    Μεγάλο τραγούδι του καλοκαιριού!

  2. XRISTOS says:

    TELEIOOOOOOOOOOOOOOOOO

  3. maria says:

    T-E-L-E-I-O

  4. m says:

    TA CPAEI !!

  5. Anna says:

    einai ymt teleio kai ase p kanoun periodia c oli tn ellada k yinetai xamos teloioo apla!!!

  6. Anna says:

    teleio trelenomaiii ouuuyaa naiii in the best hits kalokairiiii ase p kano0n k periodies teleiaaa

  7. eua says:

    teleio……….milame ta spaei………!!!!!!!!!!!!!!!

  8. lini says:

    yamaei.dld.t.song.ein.teleio…..!!!! ax….k.ti.mu.8umice…

  9. kopanos says:

    paidia polu gamato tragoudi!to niwthw olo stixo stixo!afieromeno stin keri pou tin exe mesa stin kardia mou!kserei ekeini…

    • xristina says:

      aaax ti glukos!! mwratse m esu!

      • kopanos says:

        agapi m!!!apisteuto!den perimena na se sunantisw edw!exw na se dw ena kalokairi kai akoma me thumasai????se agapaw!se agapaw!thelw na se dw oso tpt allo stn kosmo!se latreuw…

  10. xristina says:

    erwta m agiatreute m leipeis ..dn mporw makria s!! 8elw na se dw.. einai anagkh!! giati xwrisame emeis oi duo??? pes m giati?? S’ AGAPAW!!

    • kopanos says:

      ki egw s agapaw mwro m!!!imoun malakas k se xwrisa..den eprepe..to exw metaniwsei,se skeftomai kathe lepto,kathe deuterolepto…ax,na se dw…mou leipeis afantasta.me exeis simadepsei..

  11. xristina says:

    ontws hsoun malakas ..exases kelepouri!! k egw se 8elw pisw agapaki m!!

  12. valentina says:

    t cpaei !!
    gamato song !!❤❤

  13. BeBeLiLlY says:

    ama se eixa konta m esena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. BeBeLiLlY says:

    teleioooooooooooooooooooooooooooo😛

  15. voulitca says:

    Άμα σ’ είχα κοντά μου θα γέμιζε η αγκαλιά μου
    και θα χτυπούσε πιο έντονα σ’ το λέω η καρδιά μου❤
    teleio😀

  16. fanoula says:

    apla teliooooooo……….t spaei t tragoudi

  17. ellie says:

    gamato

Leave a Reply

