Μετρώ τις μέρες, τις ώρες, τα κύματα…

Posted: 07/04/2010 in Uncategorized
Tags: ,

Πάμε και για ένα τραγουδάκι που μου ταιριάζει γιατί έχω και πολύ καιρό να τον δω και μετρώ και εγώ τις μέρες και τις ώρες και τα κύματα. Τα πάντα όλα λέμε!!!

Στίχοι: Νίκος Πορτοκάλογλου
Μουσική: Νίκος Πορτοκάλογλου
Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Πορτοκάλογλου

Απ’ τη χαρά μου που θα σ’ έβλεπα
πάτησα πάνω στο νερό.
Πάνω στη θάλασσα περπάτησα
απ’ τη χαρά μου που θα σε δω.

Μετρώ τις μέρες,
μετρώ τις ώρες,
μετρώ τα βήματα.
Μετρώ τις μέρες,
μετρώ τις ώρες,
μετρώ τα κύματα
Μετρώ τα κύματα…

Σαράντα μέρες, σαράντα κύματα
μα δε με νοιάζει κι αν αργώ
τώρα που ξέρω πως με περίμενες,
τώρα που ξέρω πως θα σε δω.

Μετρώ τις μέρες…

Ελευθερία χωρίς αγάπη, φως μου,
είναι ποτάμι χωρίς νερό.
Τι να τον κάνω αυτό το δρόμο
μπρος μου
χωρίς εσένα για να γυρνώ…

Μετρώ τις μέρες…

Leave a Reply

