Μάτια μου μεγάλα!!!

Posted: 29/03/2010 in Διάφορα
Tags: ,

Μια στιγμή μαζί και μετά σαν 2 ξένοι εγώ κι εσύ σε γιορτή που τελειώνει
λόγια τρυφερά και μετά με ένα γεια στα ξαφνικά το όνειρό μου παγώνει
πες μου ποια, ποια αγάπη εγώ ζω και ποιος έρωτας θεός θα κάνει το θαύμα
ποιο κορμί, ποια καρδιά, ποιο φιλί, είναι μάτια μου η ζωή μια στο γέλιο μια στο δράμα

Μάτια μου μεγάλα μη μου πεις ξανά πως φεύγεις
σαν τον άνεμο στους δρόμους μη χαθείς
πες μου μάτια μου μεγάλα πως εδώ για πάντα μένεις
και ποτέ δε θα χωρίσουμε εμείς

Τέλος κι αρχή σε ένα παιχνίδι με εσένα νικητή κι εγω ξαναχάνω
πες μου ποια , ποια αγάπη εγω ζω και ποιος έρωτας θεός θα κάνει τώρα ενα τάμα

Μάτια μου μεγάλα μη μου πεις ξανά πως φεύγεις
σαν τον άνεμο στους δρόμους μη χαθείς
πες μου μάτια μου μεγάλα πως εδώ για πάντα μένεις
και ποτέ δε θα χωρίσουμε εμείς

Με σένα μαζί , μοιάζει μια στιγμή η ζωή
με σένα μαζί , μάτια μου μεγάλα ξαναζώ απ’ την αρχή

Μάτια μου μεγάλα μη μου πεις ξανά πως φεύγεις
σαν τον άνεμο στους δρόμους μη χαθείς
πες μου μάτια μου μεγάλα πως εδώ για πάντα μένεις
και ποτέ δε θα χωρίσουμε εμείς

Leave a Reply

