Υποκλίνομαι, Κώστας Καραφώτης + Στίχοι

Posted: 26/07/2010 in Τραγούδια
Tags: , , , , , , , , , ,

“Άγγελος στη γη
αγάπη μου είσαι εσύ” ♥ :)

Στίχοι:

‘Ωρα ένα, είπα τέρμα,
έχω θέμα, έχω τρελαθεί
Ώρα δύο, παραλύω,
σκέψεις κάνω, είσαι αληθινή
τι όνειρο εσύ

Υποκλίνομαι
στην ομορφιά σου
Παραδίνομαι
στον έρωτα σου
Άγγελος στη γη
αγάπη μου είσαι εσύ

Υποκλίνομαι
στην ομορφιά σου
και μαγεύομαι
απ’ τα φιλιά σου
Είμαι τυχερός
που σ΄έπλασε ο Θεός

Ώρα ένα, είπα τέρμα,
έχω θέμα, στόχος έγινες
Ώρα δύο, μ΄ένα βλέμμα,
σπάω τα φρένα
πες μου πως με θες
και ζήτα μου ό,τι θες

Υποκλίνομαι
στην ομορφιά σου
Παραδίνομαι
στον έρωτα σου
Άγγελος στη γη
αγάπη μου είσαι εσύ

Υποκλίνομαι
στην ομορφιά σου
και μαγεύομαι
απ’ τα φιλιά σου
Είμαι τυχερός
που σ΄έπλασε ο Θεός

Είσαι αληθινή, τι όνειρο εσύ

Υποκλίνομαι
στην ομορφιά σου
Παραδίνομαι
στον έρωτα σου
Άγγελος στη γη
αγάπη μου είσαι εσύ

Υποκλίνομαι
στην ομορφιά σου
και μαγεύομαι
απ’ τα φιλιά σου
Είμαι τυχερός
που σ΄έπλασε ο Θεός

Comments
  1. eua says:

    to tragoudaki ta spaeiii etsii re karafwti megaleee mazi souuu na bgazeis tetoies kommataressss :)

  2. Αργυρουλα says:

    Ειμαι τυχερη που εισαι αληθινος!!!!!

Leave a Reply

